لیست کامل پرینترهای سازگار با لیبل نارنجی دی‌جی کالا،لیبل های دیجی کالا

بعضی از پرینترهای نمایندگی zec می‌توانند روی مواد فیلمی و فویلی نیز چاپ کنند. برای کار کردن با بعضی از انواع پرینتر لیبل زن باید آن‌ها را به یک کامپیوتر وصل کنید و بعضی دیگر نیز دارای رابط کاربری و سیستم عامل خودشان می‌باشند؛ پرینترهای لیبل زن دسته دوم را لیبل ساز (label maker) می‌نامند.

لیبل زن

نوع اول آن لیبل هایی است که با استفاده از چسب مایع بر روی بسته بندی محصولات و همین طور مواد غذایی چسبانده می شود و نوع دیگر لیبل هایی است که در کارخانه ها با استفاده از پرس و همین طور فشار بر روی بسته بندی ها چسبانده می شوند. این مشکل در مواقعی دیده می ‌شود که میان هد لیبل پرینتر و خود لیبل فشار به اندازه ی کافی وجود ندارد برای تعمیر این مسئله تنها راه حل شما مراجعه به متخصص است تا این میزان را برای شما تنظیم کند. دلیل دیگری که ممکن است سبب ایجاد این مسئله گردد کافی نبودن درجه حرارت به منظور ارسال یک تصویر مناسب بر روی لیبل می باشد، تنظیم این درجه حرارت می بایست از روی نرم افزار پرینتر لیبل‌ زن انجام شود.

وضوح چاپ

در خطوط تولید و همین طور بسته بندی دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای مهم به حساب می آید. کارخانه هایی که عمل لیبل زدن را به صورت اتوماتیک انجام می دهد به صورت یک نوار مقاله محصولات به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک می روند و لیبل ها به صورت اتوماتیک بر روی محصولات چسبانده می شوند. پرینترهای لیبل زن رومیزی برای کاربردهای متوسط اداری طراحی شده‌اند. کاغذ مورد استفاده برای آن ها مانند رول و از جنس کاغذی و یا پلاستیکی می باشد.

از بین انواع لیبل زن دستی هم می‌توانیم برادر PT-E550W را با عملکردی قابل قبول در چاپ تصاویر معرفی کنیم. پرینتر لیبل زن به گروه متنوعی از پرینترها گفته می‌شود که یا از طریق سازوکار حرارت مستقیم یا از طریق سازوکار انتقال حرارتی، برای چاپ انواع برچسب، بارکد، مچ‌بند و …

لیبل زن

چاپ برچسب و لیبل‌های صنعتی با طیف وسیعی از فونت‌ها، سبک‌‌ها و نماد‌ها چاپ برچسب و لیبل، برای معلمان که به آنها امکان چاپ برچسب‌های نام، برچسب‌ گذاری لوازم و سازماندهی فایل‌ها را می‌دهد.

بهترین برند لیبل پرینتر

این پرینتر ها نیازی به شارژ ندارند و سال ها بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار می کنند. لیبل های پی وی سی  به تمامی لیبل های مقاوم سفید رنگ پلاستیکی که شامل Pet, PE, PP است اطلاق می شود و عموماً در دو نوع مات و براق ارائه می گردند و استفاده از آن در مواردی است که به مقاومت بیش تری احتیاج است. سلام به شما کاملا بستگی به نوع فعالیتی که انجام میدید داره، برای اطلاع از اینکه چه دستگاهی مناسب کار شماست با کاروپک تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان برای این موضوع استفاده کنید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

لیبل زن

با نرم افزارهای تحت وب انبار آنلاین، مدیریت حرفه ای انبار، فروش و حسابداری با کاربری ساده را در اختیار دارید.

ما در اینجا با زبانی ساده استفاده از دستگاه لیبل زن را به شما آموزش می دهیم. پر کاربرد ترین نوع از دستگاه لیبل زن دستی ، دستگاه لیبل زن بطری می باشد.

بیشتر استفاده ای که از لیبل ها می شود در صنایع غذایی می باشد و همچنین در این صنعت لیبل ها بیشترین اهمیت را دارند. در اینجا متوجه می شوید که وجود لیبل بر روی محصولات مواد غذایی چقدر دارای اهمیت بالایی است. قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسب دار خیلی بالاتر می باشد ، ولی لیبل آن نسبت به لیبل پشت چسب ‌دار ارزان تر است. کاربردی‌ ترین نوع از دستگاه لیبل زن دستی ، دستگاه لیبل‌ زن بطری است.

طرز استفاده از دستگاه لیبل زن دستی به این صورت است که کافیست دستگیره موجود در این دستگاه را به وسیله اپراتور لیبل حرکت دهید. همان طور که می دانید قیمت محصولاتی مانند رول حرارتی و … تنها وابسته به شرکت تولید کننده ی کاغذ آن نمی باشد.

مهمترین عاملی که روی قیمت لیبل پرینتر تاثیر می گذارد صنعتی یا رومیزی بودن آن می باشد. سایر عوامل تاثیرگذار روی قیمت لیبل پرینتر، برند، رزولوشن یا dpi، سرعت چاپ، قابلیت های اتصال، قابلیت چاپ تگ های RFID، دارا بودن افزونه های اضافی (ریوایندر، کاتر و پیل آف) و ظرفیت لیبل و ریبون می باشند. برای اطلاع از قیمت پرینتر لیبل زن با واحد فروش رای دانا سیستم تهران تماس بگیرید. لیبل را می‌توان به معنای اتیکت و برچسب در نظر گرفت که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می‌نامند، انجام می‌شود.

در این صورت بسیاری از دغدغه ها از میان برداشته شده و ما با تکیه بر تکنولوژی می ‌توانیم به راحتی از این دستگاه استفاده کنیم.

همانطور که از نام دستگاه پیداست منحصراً برای چاپ لیبل (برچسب) بکار می رود. انواع مختلفی پرینتر لیبل زن بر اساس نوع زمینه چاپ و نوع کاربرد مثل چاپ کردن برچسب‌ها، تگ‌ها و حتی مچ‌بندها برای نوشتن آدرس، بسته‌بندی و … رای دانا سیستم تهران با همت جمعی از متخصصان وکارشناسان زبده رشته نرم افزار و صنایع در سال 1385 تاسیس شد.

معایب لیبل پرینتر حرارتی مستقیم سبب می شود که برخی از خریداران نظر خود را تغییر دهند و یک نوع جدیدتر لیبل پرینتر را خریداری کنند. با توجه به ارتباط مستقیم پرینت هد (عامل اصلی گرما) با لیبل حرارتی ، عمر پرینت هد بسیبار کمتر از لیبل پرینترهای غیرمستقیم هست و خیلی زود کیفیت چاپ خودشان را از دست می دهند.

در واقع، جوهر مصرفی شما روی خود برچسب است که در مواجهه با حرارت، تیره می‌شود. لیبل پرینتر حرارتی مستقیم اولین نسل پرینترهای حرارتی هستند و مزایای جالب توجهی دارد اما در کنار این مزایا دارای معایبی نیز می باشد.

تعداد لیبل های چاپ شده توسط این دستگاه بسیار پایین است و میزان کیفیت و رزولوشن چاپ بسیار بالا است.

لیبل های این دستگاه باید قبل از چسباندن بر روی بسته ها، در داخل مراکز چاپ، تمامی اطلاعات مورد نظر بر روی آنان درج شود و در نهایت رول های تهیه شده از آن در دستگاه قرار داده شود. فارغ از نوع کاربرد و توانایی‌هایی که دستگاه‌های مختلف دارند، انواع چاپگر حرارتی را می‌توان بر اساس عملکرد، در دو دسته حرارت مستقیم و انتقال حرارت تقسیم کرد؛ در پایین، نگاهی دقیق به انواع این محصولات خواهیم داشت.

لیبل زن

لیبل پرینتر یک دستگاه موثر و کاربردی در مراکز خدمات درمانی ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و همچنین فروشگاه ها ، تولیدی ها ، شرکت ها ، کارخانه ها و صنایع می باشد.

در هنگام خرید حتما به این موضوع توجه کنید که مقدار حافظه دستگاه به چه اندازه می باشد و حتما میزان نیاز خود را از قبل مشخص نمایید. اگر طرح خاصی مد نظرتان است حتما از قبل در رابطه با آن مدل از دستگاه لیبل زن تحقیق کافی نمایید.

مدل‌‌‌های رومیزی بیشتر برای استفاده در ادارت و آزمایشگاه‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرینترهای لیبل زن دارای رزولوشن بالا برای کاربردهای بسیار خاص و چاپ برچسب‌های بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های یک پرینتر لیبل‌زن کیفیت بالا، سرعت چاپ، دقت بالا و قابلیت چاپ بر روی انواع مختلف برچسب‌ها است. همچنین، امروزه بسیاری از پرینترهای لیبل زن دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال به شبکه، قابلیت چاپ بی‌سیم و اتصال به سیستم‌های مدیریت موجودی هستند.

برای خرید لیبل پرینتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما در تماس باشید.

  • در این شرایط پیشنهاد می کنیم که برای تنظیم این موارد حتما به نمایندگی‌ های تعمیر پرینتر لیبل ‌زن مراجعه نمایید تا در اسرع وقت اقدام به برطرف نمودن مشکل شما نمایند.
  • از بین انواع لیبل زن دستی هم می‌توانیم برادر PT-E550W را با عملکردی قابل قبول در چاپ تصاویر معرفی کنیم.
  • در اینجا متوجه می شوید که وجود لیبل بر روی محصولات مواد غذایی چقدر دارای اهمیت بالایی است.
  • یکی از دلیل‌ های اصلی ایجاد این مسئله میزان دما بسیار بالا در پرینتر لیبل زن می باشد که به منظور برطرف نمودن آن می توان به وسیله ی نرم افزار دستگاه اقدام به کاهش درجه حرارت نمود تا کنتراست بارکد ها و همچنین نوشته های لیبل متناسب گردد.

در این متن به شما اطلاعاتی راجع به دستگاه لیبل زن داده شد و اکنون می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از انواع این دستگاه را تهیه کنید و در حرفه‌ی خود از آن استفاده کنید. لیبل هایی که برای این دسته از ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند به صورت پشت چسبان می باشند و تا با چسبیدن بر روی بسته های مورد نظر، از آن جدا نگردد.

البته باید پیش از خرید، اطلاعات کاملی را درباره‌ی محصول مورد نظر به دست آورید. بنابراین در ادامه در رابطه با این موضوع، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. دستگاه لیبل زن (labeling-machine) را می‌توان تشکیل‌شده از قطعات گوناگونی چون مین برد، هد حرارتی، غلتک فید، نگه‌دارنده ریبون، نگه‌دارنده‌ی لیبل و موتور فید دانست.

لیبل زن

شاید بتوان گفت بزرگترین ایراد لیبل پرینتر هایی که از تکنیک حرارتی مستقیم استفاده می کنند ، عمر “پرینت هد”شان هست. همان طور که گفته شد دستگاه های پرینتر دارای انواع گوناگونی می باشند و هر فردی مطابق با نیازهای خود اقدام به خرید پرینتر مورد نظر خود می کند.

باید توجه داشت که لیبل‌ های پشت چسب دار که به صورت رول پیچیده می شوند ، عموما برای دستگاه های لیبل زن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بکار برده می شوند و جهت پیچش ، قطر داخلی و قطر خارجی در آن ها مهم است. نوع یک آن لیبل‌ هایی است که با استفاده از چسب مایع بر‌روی بسته بندی محصولات و مواد غذایی چسبانده می ‌شود و نوع دیگر لیبل‌ هایی است که در کارخانه‌ ها با استفاده از پرس و همین‌ طور فشار بر روی بسته بندی‌ های مختلف چسبانده می شوند.

  • باید توجه داشت که لیبل‌ های پشت چسب دار که به صورت رول پیچیده می شوند ، عموما برای دستگاه های لیبل زن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بکار برده می شوند و جهت پیچش ، قطر داخلی و قطر خارجی در آن ها مهم است.
  • به علاوه، کاربرد این پرینترها نیز بیشتر است و می‌توان از آن‌ها برای تولید برچسب‌های محصولات، تگ‌های قیمت، درج علائم و لوگوها و …
  • در صورتی که از ریبون رنگی استفاده شود، لیبل پرینترها قادر هستند بارکدهای رنگی چاپ کنند.
  • برای مشاهده دمو رایگان نرم افزار انبارداری نیز می توانید بهاینجامراجعه کنید.
  • در این مقاله انواع مختلف چاپگرهای بارکد، تکنولوژی چاپ و تمامی اطلاعات مهم در مورد پرینتر برچسب در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

در این مطلب می ‌خواهیم اطلاعاتی را گرد هم آوریم که در آن به این سوالات پاسخ داده و همچنین انواع مختلف لیبل‌ زن و مکان‌ هایی که در آن‌ جا مورد استفاده قرار می ‌گیرد را بررسی کنیم. چاپ برچسب‌‌های مقاوم با روکش لاستیکی برای کار‌هایی که برچسب‌های مقاوم در برابر حرارت شیمیایی و UV را در محل کار چاپ می‌کنند. اشکال این پورت نیاز به نصب مجدد درایور پرینتر در صورت قطع و وصل کردن سیم و همچنین برد کم آن می باشد. از این پورت معمولا برای مسافت های بیشتر از 15 متر استفاده می شود.

رنج قیمت لیبل پرینتر‌‌‌ در سایت کیومیتا از 1 میلیون تومان شروع شده و به 100 میلیون تومان هم می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به امکانات و مشخصات مورد نیاز و متناسب با کار خود لیبل پرینتر مناسب خود را تهیه کنید.

سازوکار انتقال حرارتی کاملا با سازوکار مورد استفاده در پرینترهای حرارتی مستقیم، تفاوت دارد زیرا این نوع پرینتر، ابتدا یک ماده مومی یا رزینی را روی سطح کاغذ می‌چسباند و سپس، حرارت را به آن منتقل می‌کند تا عمل چاپ، حتی به صورت رنگی، انجام شود.

یادتان باشد هر دستگاهی قادر به چاپ انواع برچسب ها در سایزهای گوناگون نیست و به همین منظور دقت و حسن انتخاب شما در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما