کاشت مو چیست، چطور انجام می شود و چقدر هزینه دارد ؟ کلینیک خانه سفید

ما در کلینیک آفرینش از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌ها در کاشت مو استفاده می‌کنیم. › مراحل پس از برداشت در روش های  FIT وFUT مشابه یکدیگر هستند.

کاشت مو

معمولا بین سه تا پنج ماه پس از عمل، موهای کاشته شده رشد می کنند. درصد موفقیت عمل کاشت مو، 98 درصد است که البته به میزان مهارت جراح نیز بستگی دارد. در این روش جراح نواری از پوست سر را از پشت یا کنار سر شما می‌‌برد و تک تک فولیکول‌های مو را استخراج می‌کند. این روش به منظور پوشاندن خط موی عقب رفته‌ی ناشی از طاسی‌هایی با الگوی مردانه بهترین رویه است.

علت ریزش مو بعد از کاشت مو

با سلام نه تنها دکتر کاشت مو بلکه کلینیک کاشت مو و تمام کارکنان در داشتن تجریه و نتیجه خوب موثر هستن. در مقالات متعددی از منابع معتبر می‌خونیم تجربه پزشک، کارکنان خوش برخورد و منظم، مجهز بودن، داشتن مجوز و نتایج قبلی همگی باید در انتخاب مرکز کاشت مو لحاظ شوند. استفاده از شوینده‌ مناسب با جنس موها و پوست سر می‌تواند موها را تقویت کند و موجب پرپشت شدن موهای سرتان شود.

باور غلط دیگری که در زمینه عمل کاشت مو وجود دارد این است که موها از بدن فردی دیگر به سر شما منتقل می شوند. علی رغم این باورهای غلط، پزشک متخصص نزدیک به 8000 تار مو را از نواحی پرپشت، مثل پشت سر، برداشت می کند و آنها را به صورت تار به تار به نواحی کم پشت تر پیوند می زند. ما در این کلینیک با انجام بهترین روش های کاشت موی سر، سلامتی و جوانی را به چهره شما باز می گردانیم. اگر دچار ریزش موی شدید شده اید و به همین دلیل میزان قابل توجهی از موهای سر خود را از دست داده اید، می توانید با خیالی آسوده از خدمات کاشت مو در کلینیک ایران نوین بهره ببرید.

بهتره برای نظر قطعی حضوری به کلینیک صدف مراجعه کنید تا مشاوره بشید.

  • هزینه کاشت مو با توجه به گرافت‌های مورد نیازبرای هر فرد و با توجه به تراکم موها و اینکه از چه روشی برای کاشت مو استفاده می‌کند متفاوت است.
  • در نهایت، نوبت به کاشت تار‌های مو در ناحیه گیرنده یعنی قسمت‌های جلوی سر می‌رسد.
  • کلینیک تخصصی ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و استفاده از تیم درمانی کامل و بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای کاشت مو باشد.
  • اکثر افراد ۸ تا ۱۲ ماه پس از جراحی شاهد رشد موهای جدید خواهند بود.

بلکه به دنبال مراکز معتبری باشید که مورد تایید وزارت بهداشت با تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین دارای سابقه فعالیت در این زمینه باشند. در این صورت هزینه پایین کاشت مو منطقی نخواهد بود و در مقابل فرد از ماندگاری و نتیجه آن اطمینان خواهد داشت. برای آگاهی از سابقه و مهارت تیم کاشت، در جلسه اول مشاوره، نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنید.

در این روش برداشت مو ها از پشت سر به صورت اتوماتیک و تک به تک انجام می شود بنابراین هیچ اثری از خط ترسیم شده در پشت سر که بصورت نواری برداشت می شد باقی نمی ماند .

در طول ۱۰ روز اول، تقریباً تمامی موهای کاشته شده، به واسطه تغییر محلی که داشته‌اند آسیب‌پذیر می‌شوند و ریزش خواهند داشت. بعد از ۲ تا ۳ ماه موهای جدیدی از فولیکول‌های جابجا شده شروع به شکل‌گیری می‌کنند. موی بیماران به حالت عادی شروع به رشد می‌کند و در طول ۶ تا ۹ ماه بعدی به ضخیم شدن ادامه می‌دهد.

خوشبختانه مشاوره کاشت مو در کلینیک صدف رایگان است فقط کافیست با شماره زیر تماس بگیرید. در ۴ ماه اول بعد کاشت مو شاهد ریزش موهای خود هستید که طبیعی است و جای نگرانی ندارد. پس از ۶ ماه موهای شما رشد خواهد کرد و نتیجه نهایی و کامل کاشت مو، ۱ سال بعد جراحی کاشت مشخص می‌شود.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها و همچنین تراکم بالای آن از پیج اینستاگرام TEHRAN BEAUTY CENTER دیدن فرمایید. رضایت زیباجویان عزیز از نتیجه عمل خود، برای ما از ابتدا مهم‌ترین موضوع بوده است.

بسیاری از افراد هستند که با گذشت زمان و گذر عمر، موهایشان کم پشت می­‌شود و حتی به سمت طاسی می‌­روند. جراحی کاشت مو از آن مواردی است که برای این مشکل به کار می‌­آید و با آن می‌­توان اعتماد به نفس از دست رفته را برگرداند.

قیمت کاشت مو 1402

در روش میکروفیت فولیکول‌ها از بانک مو برداشت می‌شود و در ناحیه مد نظر برای کاشت پیوند زده می‌شود.

احتمال بروز عفونت و یا التهاب در روش FUT بیش از سایر تکنیک ها است.

همچنین متراکم شدن و پوشش دادن ناحیه‌های خالی سر یکی دیگر از مزایای این روش می‌باشد. روش میکروفیت را می‌توان شبیه به FIT دانست، اما با تفاوت‌های جزئی.

پس از گذشت 2 تا 3 هفته، معمولاً موهای کاشت شده شروع به رشد می‌کنند. اما برای داشتن موهای سالم و قابل رویش، باید به مراقبت‌های بعد از عمل توجه کنید. این مراقبت‌ها شامل محافظت از پوست سر، استفاده از شامپوهای خاص و بدون مواد شیمیایی، مصرف مکمل‌های ویتامینی، مواد غذایی سالم و مغذی و خودداری از استفاده از محصولات شیمیایی مضر مانند رنگ مو است. در گذشته عمل کاشت مو در طی چند جلسه انجام می‌شد و در هر جلسه می‌توانستد حدودا 150 تا 300 گرافت مو را پیوند بزنند.

اما از سال ۱۹۹۵ تا زمانی که جراحان برای اولین بار کاشت فولیکول‌های موی (بخشی که مسئول تولید مو است) را شروع کردند، هر روز فرآیند کاشت نتایج ظاهری طبیعی‌تر و بهتری را ارائه می‌کرد. برخی از زوج‌هایی که برای بچه دار شدن برنامه‌ریزی می‌کنند، نگران عوارض کاشت مو هستند. در گذشته این باور وجود داشت که کاشت مو می‌تواند بر توانایی و قدرت باروری تاثیر مستقیمی بگذارد.

با توجه به نوع ریزش موی آقای فیروز کریمی، کاشت مو توسط دکتر نیلفروش زاده بر اساس ویژگی های سر و آناتومی وی طراحی شده است.

بانک مو ناحیه پشت سر بسیار مناسب است و در برخی از افراد که بانک موی پشت سر مناسبی ندارند، می‌توان از بانک مو قفسه سینه شانه، موهای ریش استفاده کرد. در حال حاضر، تکنیک کاشت موی FUE (Follicular Unit Extraction) به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو در ایران شناخته شده است. در این تکنیک، موها به صورت یک به یک با استفاده از ابزاری به نام “میکروموتور” از نواحی بکار رفته در پشت سر برداشته شده و در نواحی کم موی سر که نیاز به رشد مو دارند، کاشته می‌شوند. این تکنیک به دلیل داشتن مزایایی مانند کاهش درد و عوارض پس از عمل، زمان بهبودی کوتاه‌تر و نتایج طبیعی‌تر، جایگاه ویژه‌ای در زمینه کاشت مو در ایران و جهان پیدا کرده است.

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است.

فرم درخواست مشاوره رایگان کاشت مو

اولین کار برای انتخاب یک کلینیک خوب، بررسی سوابق و رزومه آنجاست. امروزه اکثر مراکز درمانی و زیبایی تصاویری از مراجعین خود در سایت و صفحات اجتماعی خود منتشر می‌کنند. آخرین موردی که می بایست به آن اشاره کرد، جای زخم بعد از پیوند می باشد. به عنوان نمونه، مردان اغلب دارای موهای کوتاه می باشند و اگر از روش FUT استفاده کنند، محل برداشت مو آشکار می شود.

انواع روش‌های کاشت مو شامل روش‌های، (F.U.T)، (F.I.T)، (S.U.T)، (H.R.P)، (MF.I.T) می‌باشد که بسته به تشخیص پزشک یا جراح زیبایی به شما پیشنهاد می‌شوند.

به علاوه در این روش اغلب تعداد گرافت بیشتری از پیوندها را در یک جلسه می‌توان انجام داد.

همین امر باعث می‌شود متقاضی در مدت زمان کمتری به نتیجه مطلوب برسد. قبل از انجام کاشت تمامی روش ها، شرایط، مراقبت ها و عوارض را به دقت مطالعه نمایید. پزشک با توجه به بانک مو، منطقه طاسی، شرایط زندگی فرد، سن و آزمایشات ضروری، روش مورد نظر را انتخاب می نماید . اکثر افراد در طول جراحی بیدار می‌مانند و از از داروهای بیهوشی استفاده نمی‌شود؛ همچنین پزشک شما قبل از انجام این جراحی داروهایی را برای بی حس کردن پوست سر شما استفاده می‌کند.

پس از انجام عمل کاشت در صورت مشاهده­‌ی ریزش بیش از اندازه مو یا هرگونه عوارض ناشناس حتما با پزشک متخصص مو خود تماس بگیرید و به او مراجعه کنید. همچنین می توانید با دریافت نوبت آنلاین با پزشک آنلاین متخصص پوست، مو و زیبایی سایت پذیرش ۲۴ ، جهت کاشت مو گفت و گو کنید. در یک تحقیق در سال ۱۹۹۸ مشخص شد که ۴۹٪ از مردان ۱۸ تا ۴۹ سال دچار علائم ریزش مو می‌شوند. گاهی علت ریزش مو می‌تواند استرس، کاهش وزن یا بیماری زمینه‌ای باشد.

علاوه بر این، امروزه به لطف پیشرفت علم پزشکی و هوشمند شدن ابزارها و دستگاه‌های مورد استفاده، روش‎های کاشت مو از دقت و ظرافت زیادی برخوردار می باشند.

با سلام، باعث افتخار است که توانسته ایم اعتماد شما را جلب نماییم.

عوارض این روش ترمیمی موی از دست‌رفته در زنان و مردان مشابه یکدیگر است و ارتباطی با جنسیت ندارد. اغلب زنان و مردان پس از کاشت مو عوارض خفیفی مانند درد، تورم و قرمزی را تجربه می‌کنند که در چند روز ابتدایی جراحی طبیعی است.

این مورد می‌تواند باعث افزایش دوره نقاهت پس از کاشت مو شود که امری طبیعی است.

کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟

به طور عادی این بیماری باعث می‌شود مو به شکل قسمت‌های کوچکی به شکل یک عدد سکه بر روی قسمت موی سر یا ریش بریزد. افرادی که از مشکل ریزش مو به این صورت رنج می‌برند و دچار مشکل شده‌اند، سالم هستند و در اکثر مواقع موهای ریخته شده بعد از زمان کوتاهی دوباره به حالت اول برمی‌گردند و رشد می‌کند. البته بعضی اوقات (به‌خصوص در افرادی که مشکل ریختن کامل موی سر یا بدن را دارند) طاسی یا نداشتن مو دائمی خواهد شد.

در نهایت، نوبت به کاشت تار‌های مو در ناحیه گیرنده یعنی قسمت‌های جلوی سر می‌رسد.

برای بهترین دکتر کاشت مو در تهران، از موهایی استفاده می‌­شود که می‌­توانند به طور دائمی در محل رشد خود باقی بمانند. این موها در ناحیه‌ای به طول ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و به عرض تقریبا ۷ سانتی‌متر، در پشت سر و فضای بین دو گوش قرار گرفته است؛ که به آن به اصطلاح بانک مو نیز گفته می­‌شود. موهای پشت سر به دلیل داشتن حساسیت پایین، مقاوم­‌تر بوده و کمتر مستعد ریزش هستند. این قسمت از سر، در اکثر مردان هرگز دچار طاسی نمی­‌شود؛ چون در برابر اثرات مخرب هورمون تستوسترون که علت ریزش موی ژنتیکی در مردان است، مقاوم خواهد بود.

این تکنیک نیز از روش FUE پیروی می‌کند که تفاوت اصلی آن‌ها در نوع دستگاه‌های استخراج مو است. همین امر به افزایش سرعت استخراج و پیوند فولیکول‌ها کمک می‌کند. تعداد گرافت‌های سالم استخراج شده و پیوندی در این تکنیک بیش از سایر روش‌های کاشت است.

عمدتا این عمل از طریق برداشتن گرافت‌های مو از بانک مو انجام می‌گیرد.

بعد از کاشت مو به روش FUE حداقل به مدت ۳ روز نباید حمام کنید. بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. دلایل متعددی منجر به نازک شدن و سپس ریزش موها می­‌شوند؛ از جمله این عوامل می‌توان به موارد ارثی و ژنتیکی، بیماری‌های پوستی، زخم و خارش، استفاده از برخی داروها، بالارفتن سن، استرس و فشارهای روحی و… اشاره کرد.

کاشت مو

در همین راستا به یاد داشته باشید که در این مدت نباید سر خود را بخارانید. موهای ریش از تراکم و ضخامت کمی برخوردار هستند و نمی‌توان از آن‌ها به عنوان بانک موی اصلی استفاده کرد.

سالیان سال است که مردم برای درمان ریزش مو سراغ کاشت مو می‌روند. روشی که در آن موهای پشت یا بغل سر جدا شده و به جلوی سر پیوند زده می‌شود.

از روش کاشت مو FUE می‌توان در هر قسمتی که ریزش مو دارد، استفاده کرد. ناحیه اهداکننده علاوه بر پوست سر می‌تواند در قسمت بازوها، پاها یا حتی ناحیه تناسلی باشد. افرادی که دچار ریزش مو جلوی سر یا نزدیک به خط رویش مو شده‌اند، می‌توانند با این روش به نتیجه خوبی برسند. به نقل از سایت aad  بالا رفتن سن، زایمان، استرس، تغذیه، انواع آلودگی و … در ریزش مو تاثیرگذار است.

بدین ترتیب، پوست سر برای مدت زمان بیشتری تمیز می ماند و زودتر خوب می شود.

این عارضه دائمی نبوده و با مصرف داروهای تقویتی درمان خواهد شد. با یائسگی هورمون‌های بدن در زنان دچار نوسانات شدیدی می‌شود. در این زمان تولید هورمون استروژن و پروژسترون کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. معمولا زنان در سنین ۵۰ تا ۶۰ سالگی یائسه می‌شود و حجم موها به شدت کاهش پیدا می‌کند و موها نازک می‌شوند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما