دیزل ژنراتور خرید و قیمت دیزل ژنراتور از شرکت کاشانی

ژنراتورهایی
که در حالت آماده به کار کار می کنند اغلب دارای رتبه بندی ESP هستند، اما می توان از سایر رتبه بندی های ISO ژنراتور نیز استفاده کرد. حالت آماده به کار دیزل ژنراتور به عنوان
پشتیبان منبع تغذیه کار می کند. هنگامی که شبکه از کار می افتد، ژنراتور شروع به کار
می کند و یک پانل انتقال خودکار (ATS) منبع تغذیه بار را از شبکه به ژنراتور تغییر
می دهد.

دیزل ژنراتور

دیزل پایه در مکان‌هایی که برای زمان موقتی به برق نیاز دارند قابل استفاده بوده و می‌توانید از آن در مراکزی اعم از نمایشگاه‌ها، اردوگاه‌ها و سایر مکان‌ها استفاده کنید.

مجموعه دیزل ژنراتور[ویرایش]

مراکز نظامی و بیمارستان‌ها از جمله بخش‌هایی هستند که تقریباً همگی به یک یا چند دیزل ژنراتور مجهزند. دیزل ژنراتورها در فواصل منظم به تعمیر و نگهداری معمول روتین احتیاج دارند. این به تولید کننده بستگی دارد ، اما مهمترین موردی که باید به طور معمول سرویس شود موتور است. موتورها به طور معمول پس از 250 یا 500 ساعت نیاز به سرویس دارند ، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

علاوه بر این، این ژنراتورهای C550D5 دارای چندین نقطه بالابر برای پیکربندی با محفظه یا بالابر شاسی، و همچنین مخازن دو پوسته اختیاری برای رعایت مقررات زیست محیطی منطقه هستند. وجود محفظه های محافظ در برابر آب و هوا آرامش خاطر مشتریان را در برابر اجزای دیزل ژنراتور ایجاد می کند. (قابلیت LAT 50 درجه برای رتبه بندی آماده به کار و 55 درجه LAT برای پرایم). همچنین دیزل ژنراتور C550D5 تنفس بدون سرویس میل لنگ با راندمان مایع 99٪ را عرضه کرده است.

قیمت دیزل ژنراتور

البته  تکنیک هایی برای نصب و ایزوله کردن ژنراتور وجود دارد تا این نگرانی را به حداقل برسانید.

دیزل ژنراتور

با پیشرفت تکنولوژی، وسایل زیادی از زندگی انسان خارج شده‌اند و جای خود را به تکنولوژی‌های برتر داده‌اند، با این حال دیزل ژنراتورها همچنان تقریباً با همان ساختار پایه اولیه خود در میان ما وجود دارند و نقش اساسی بازی می‌کنند. در این مقاله برآن شدیم تا برندهای معروف این دستگاه‌های مهم را معرفی و بررسی کنیم. کاربردهای نوعی- این ژنراتور بار یکسان پیوسته را راه‌اندازی می‌کند یا به موازات توان مصرفی پیوسته و اصلی برای ماکزیمم سطح مجاز ۸۷۶۰ ساعت در سال واقع می‌شوند.

دیزل ژنراتور کامینز پاور 165 کاوا

امروزه نیز یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده جهت تأمین انرژی پشتیبان ژنراتور برق دیزلی یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در مکان ها و صنایع مختلف است.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما